16 Απριλίου 2024 / 11:35 μμ
16 Απριλίου 2024 / 11:35 μμ

Ένας χρόνος kathimerinotita.gov.gr – 8.000 υποθέσεις έχουν ήδη καταχωρηθεί

από fimotro

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέτουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στις σχέσεις τους με τους δημόσιους φορείς, συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας, με το 72,1% των υποθέσεων  να έχει περαιωθεί,

«Συνεχίζουμε την προσπάθεια, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προώθηση λύσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο Αλέκος Φλαμπουράρης και παραθέτει το στοιχεία του τελευταίου χρόνου λειτουργίας της ιστοσελίδας.

Ειδικότερα, το τελευταίο δωδεκάμηνο, στην ιστοσελίδα, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέτουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με του δημόσιους φορείς, καταχωρήθηκαν περίπου 8.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,1% έχει ήδη περαιωθεί, σε συνεργασία με τα συναρμόδια, κάθε φορά, υπουργεία, ενώ το 18,8% βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Από τις περαιωμένες υποθέσεις, το 40,8% είχε θετική έκβαση για τον ενδιαφερόμενο, το 21,1% γενικεύτηκε και εξυπηρέτησε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, το 18,8% μετουσιώθηκε σε πρόταση/υπόδειξη ορθότερης λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, το 13,9% είχε αρνητική έκβαση, ενώ το 5,4% απαίτησε νομοθετική πρωτοβουλία, με σημαντικότερες, τη διαγραφή βεβαιωμένων χρεών από τις ΔΟΥ σε ανασφάλιστους ασθενείς, για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία και την υπερψήφιση της τροπολογίας 1409/44 του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την Υπηρεσίες Κοινωνικής Ωφέλειας, που διορθώνει την αδικία που αφορούσε την απουσία κλιμακωτής χρέωσης της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν το υπουργείο Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με 2.828 αιτήματα. Ακολουθούν τα υπουργεία Οικονομικών (1.097 αιτήματα), Υγείας (556), Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων(517) και Περιβάλλοντος και Ενέργειας(414 αιτήματα).

Αυτά είναι τα θέματα που επιλύθηκαν
-Δημιουργήθηκε κλιμακωτή χρέωση κατανάλωσης ρεύματος. Συγκεκριμένα, όταν ο πολίτης υπερβαίνει την κατανάλωση ενός κλιμακίου τιμολογείται πλέον με την υψηλότερη χρέωση του επόμενου κλιμακίου μόνο για την υπερβάλλουσα κατανάλωση και όχι για το σύνολό της.
-Ξεμπλόκαραν τα σεισμοδάνεια και έτσι επισπεύστηκε η χορήγηση δανείων σε σεισμόπληκτους της περιοχής του Αιγαίου.
-Πληρώθηκαν οι ανεξόφλητες μεταφορές μαθητών σε νησιά του Ιονίου.Συγκεκριμένα, καταβλήθηκαν τα ποσά σε όλους όσοι εκτελούσαν μεταφορές και παρέμεναν για μεγάλο διάστημα ανεξόφλητοι.
-Διευκολύνθηκε η εξόφληση λογαριασμών ΔΕΚΟ, μέσω της τοποθέτησης τερματικών συσκευών POS στα ταμεία.
-Επιλύθηκε το θέμα της απρόσκοπτης χορήγησης φαρμακευτικών σκευασμάτων υψηλού κόστους για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες.
-Στελεχώθηκαν με υπαλλήλους υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, στα οποία οι πολίτες είχαν διαπιστώσει κενά, με αποτέλεσμα πλέον να εξυπηρετούνται ταχύτερα.
-Διαγράφησαν βεβαιωμένα χρέη από τις ΔΥΟ σε ανασφάλιστους ασθενείς, για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία.

Δείτε αναλυτικα την παρουσίαση 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα