Συγνώμη μέσω διαφήμισης ζήτησε η Samsung για τα Galaxy Note 7

Ολοσέλιδη διαφήμιση ζητώντας δημόσια συγνώμη για τα ελαττωματικά smartphones Galaxy Note 7 δημοσιοποίησε πρόσφατα η Samsung σε πολλές αμερικανικές εφημερίδες.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, η διαφήμιση, η οποία μπήκε τη Δευτέρα στη Wall Street Journal, τη New York Times και την Washington Post, φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της Samsung στη Βόρεια Αμερική, Γκρέγκορι Λι. Στο κείμενο αναφέρεται ότι η εταιρεία ζητά δημόσια συγνώμη επειδή δεν κατάφερε να «προσφέρει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια και ποιότητα».

«Θα επανεξετάσουμε κάθε σημείο της συσκευής, συμπεριλαμβανομένων όλων των hardware, software, την κατασκευή και τη συνολική δομή της μπαταρίας», αναφέρει ο Λι στο κείμενο.

«Θα κινηθούμε όσο το δυνατό ταχύτερα, αλλά θα πάρουμε όσο χρόνο χρειάζεται προκειμένου να βρούμε τις σωστές απαντήσεις».

Το απολογητικό κείμενο επικεντρώνεται κυρίως στο Galaxy Note 7, το οποίο υποτίθεται θα αποτελούσε τη ναυαρχίδα της εταιρείας στα νέα της κινητά, έως ότου αποκαλύφθηκε το σοβαρό πρόβλημα που υπήρχε στην μπαταρία της συσκευής, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές αναφορές ότι το κινητό είχε υπερθερμανθεί και πιάσει φωτιά.