«Κοράκια» μαζεύονται στο νέο τηλεοπτικό σταθμό του λιμανιού!

Γράφει ο Κ.Π.

(cavodoro2000@hotmail.com)

Αγαπητό Fimotro,

Πολλά «κοράκια» άρχισαν να μαζεύονται στο λιμάνι του Πειραιά τώρα που μυρίστηκαν ότι υπάρχει εφοπλιστική «μαρμίτα». Ο πρόεδρος αποφάσισε στο πρώτο λιμάνι της χώρας, να προσθέσει και το πρώτο τηλεοπτικό «κανάλι» της χώρας.
Ζήλεψε τη δόξα άλλων καναλαρχών διεθνούς επιπέδου, όπως Μέρντοχ, Μπερλουσκόνι κ.ά. και αποφάσισε να ανοίξει τους κρουνούς του χρήματος, για κάτι νέο, φανταστικό, πρωτοπόρο και δυναμικό, που θα πρωταγωνιστήσει στον Ελλαδικό και ευρωπαϊκό χώρο όπως και ο Ολυμπιακός….
Μόνο αγαπητέ πρόεδρε πρόσεχε μη βρεις πάνω σε τοίχους και ντουβάρια. Γιατί η δημιουργία ενός τηλεοπτικού σταθμού δεν είναι ένα πλοίο που αγοράζουμε και το βάζουμε σε ναύλο κατ΄ευθείαν. Το πλοίο πρέπει πρώτα να ναυπηγηθεί και μετά να αρχίσει τα εμπορικά ταξίδια. Αυτό σημαίνει χρόνο και χρήμα.
Το ίδιο και για έναν τηλεοπτικό σταθμό. Ή αγοράζεις έναν έτοιμο και τον βελτιώνεις με ανάλογες παρεμβάσεις ή δημιουργείς κάποιον από την αρχή. Αυτό βέβαια σημαίνει πάλι χρόνο και χρήμα.
Αγαπητέ πρόεδρε εσύ και οι στενοί σου συνεργάτες βιάζεστε να λειτουργήσετε το Alter Ego άμεσα με πρόσωπα από το παρελθόν. Το καινούργιο όμως δεν χτίζεται με παλιά υλικά!!! Σήμερα το τηλεοπτικό πεδίο δεν έχει σχέση με εκείνο του 1989-90, όταν φύτρωναν τα κανάλια σαν μανιτάρια, και ο κόσμος τα αγκάλιασε σπάζοντας το κρατικό μονοπώλιο της ΕΡΤ.
Οι τηλεθεατές έχουν κουραστεί από την τηλεόραση και τα προγραμματά της γυρίζοντας πιο συχνά το τηλεκοντρόλ στο OFF. Ένας τηλεοπτικός σταθμός που το 1989 λειτούργησε σε σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς προϊστορία και ανταγωνισμό, δεν είχε συγκρίσιμα μεγέθη όπως σήμερα. Πολύ περισσότερο με τα διαφημιστικά δαπάνη. Η διαφημιστική πίτα έχει μειωθεί περισσότερο από 50% και η επιβίωση των ΜΜΕ γίνεται δυσκολότερη.
Όποιος μπαίνει στην τηλεόραση πρέπει να βάλει στην άκρη μερικές 10κάδες εκατ. με μοναδικό σκοπό να τα χάσει. Αν πάει για να κερδίσει, τότε είναι χαμένος διπλά. Τώρα πόσα κανάλια μπορούν να επιβιώσουν είναι μεγάλο θέμα και θα το αναλύσουμε με στοιχεία σε προσεχή ανάρτηση.
Έχοντας μια εμπειρία στη δημιουργία τηλεοπτικών σταθμών και προγραμμάτων, θα έλεγα αγαπητέ πρόεδρε ότι σήμερα με την κρίση που υπάρχει και ειδικά στον τηλεοπτικό χώρο πρέπει να είμαστε πολλοί προσεχτικοί και να μην ρίχνουμε χρήματα σε βαρέλι δίχως «πάτο».
Την τηλεόραση θα σας συνιστούσα να την βλέπετε σαν σκάκι με αντίπαλο τον παγκόσμιο πρωταθλητή Γιούρι Κασπάροφ, αν θέλετε να παίξετε πρωταγωνιστικό ρόλο. Κάθε κίνηση πάνω στη τηλεοπτική σκακιέρα από πιόνι, Ίππο, Αξιωματικό, Πύργο, Βασίλισσα η Βασιλιά πρέπει να έχει ένα και μοναδικό στόχο. Τη νίκη! Αν δεν είσαι καλός επιχειρηματικός σκακιστής μην μπαίνεις καθόλου στο τηλεοπτικό παιχνίδι. Είσαι χαμένος από χέρι!
Και, πρόεδρε, μην αρχίσετε να σκορπάτε εκατομμύρια ευρώ σε μισθούς και «φίρμες» δήθεν «τηλεαστέρες» όπως τα κανάλια που χρεοκόπησαν η είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, παίρνοντας πρόσωπα το ένα κανάλι από το άλλο για μεγαλύτερη τηλεθέαση. Αν πιστεύετε ότι το πολύ χρήμα με τα παλιά υλικά θα κάνει την έκπληξη, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο.
Καλή επιτυχία και καλή τύχη!