Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!

ΤΟ STAR ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ MRB ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ…

Λείπει ο Χατζηνικολάου από το Star και δεν κάνει το κανάλι καμία παρέμβαση, τα πολιτικά θέματά του δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον, πως να ασχοληθούν τα ΜΜΕ και η κοινή γνώμη με ένα δελτίο που δεν κάνει καμία παρέμβαση και όλη μέρα σχολιάζει τον Καλογρίτσα.  Στο… ντούκου λοιπόν πέρασε το γκάλοπ της MRB για τις άδειες και τα κανάλια αφού δεν είχε κανένα άλλο χαρακτηριστικό και η έρευνα έκανε… μπαμ ότι στήθηκε για τον διαγωνισμό των αδειών.  Για την ιστορία, πάντως, διαφωνεί η πλειοψηφία των πολιτών με τους χειρισμούς της κυβέρνησης στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών, όπως προκύπτει από δημοσκόπηση της εταιρείας MRB για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού STAR. Την ίδια ώρα οι περισσότεροι εκτιμούν ότι ο διαγωνισμός δεν βάζει τέλος στο καθεστώς διαπλοκήςΕιδικότερα, το 66,7% κρίνει αρνητικά συνολικά τον διαγωνισμό για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες, την ώρα που το 25,3% τον αποτιμά θετικά. Ως προς τον αριθμό των αδειών, το 36,1% θεωρεί πως θα έπρεπε να δημοπρατηθούν από 5 έως 8, το 24% από 9 έως 10, το 12,2% κρίνει ικανοποιητικές τις τέσσερις άδειες, το 10,8% απαντά πως θα έπρεπε να δοθούν περισσότερες από 11, το 4,9% ζητά απεριόριστες άδειες, και το 2,9% θέλει να είναι λιγότερες από 4. Αυτά τα πολύ τετριμένα…